یکی از کارشناسان بورس گفت شرایط تورمی باعث شده تمامی بازار ها در بلند مدت دربازه مثبت قرار گیرند و این در حالی است که بیشترین بازدهی متعلق به بورس است ....

 

به نقل از روزنامه اقتصاد سرآمد : آیا در ماه مهر بورس رونق میگیرد ؟

 

یکی از کارشناسان بورس گفت شرایط تورمی باعث شده تمامی بازار ها در بلند مدت دربازه مثبت قرار گیرند و این در حالی است که بیشترین بازدهی متعلق به بورس است .

مهران بیگی یکی از فعالان بازار سرمایه گفت طبق نتایج تحلیل هایی که از وضعیت بازار بورس طی 3 ماه انجام شده  شرایط فعلی بورس تورمی است که در تمام بازار ها بازدهی مثبت دارد و بیشترین بازدهی متعلق به بازار بورس و اوراق بهادار بوده است .

وی گفت : اعتماد خیلی از مردم به بازار بورس از دست رفته و این بزرگترین آفت در یک بازار مالی است هر لطمه به این بازار می تواند ضربه ی خطرناکی را به اقتصاد کشور وارد کند .

این تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به چشم انداز این بازار در فصل پاییز ، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد به دلیل ارائه گزارش‌های ۶ ماهه شرکت‌ها و شفاف شدن وضعیت اکثر شرکت ها، بازار روند منطقی در پیش خواهد گرفت و تقاضا برای سهام شرکت‌هایی که گزارش‌های بهتری منتشر می‌کنند ، بیشتر خواهد بود . البته موضوعاتی ، چون مذاکرات در حوزه روابط بین المللی و احتمال تصمیمات غیرکارشناسی ، همچنان دغدغه فعالان این بخش است .

 

منبع : اقتصاد 24