وزارت امور خارجه گفت : همیشه ایران با دوستان و دولت های خودش متعهد به همکاری بوده است و آنچه در خصوص این تجارت انجام شده درخواست تجار لبنانی....

 

به نقل از روزنامه اقتصاد مردم : بر اساس درخواست تجار لبنانی فروش نفت ایران انجام شد 

 

وزارت امور خارجه گفت : همیشه ایران با دوستان و دولت های خودش متعهد به همکاری بوده است و آنچه در خصوص این تجارت انجام شده درخواست تجار لبنانی بوده است که فروش صورت گرفته و اینکه و اینکه من در خصوص مسائل داخلی لبنان اظهارنظر کنم .

سعید خطیب زاده در نشست صبح امروز گفت : آنچه در شانگها و این اجلاس اتفاق بیفتند در بیانیه چهار کشور بازتاب داشته و البته در همه ملاقات های دو جانبه بازتاب داشته است .

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد اظهارات اخیر نخست وزیر لبنان در خصوص نقض حاکمیت این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعزام نفتکش های کشورمان به آن کشور ، اظهار داشت : ایران متعهد به همکاری و کمک به دوستان و دولت‌های دوست خودش بوده و آنچه در خصوص این تجارت انجام شده درخواست تجار لبنانی بوده و فروشی صورت گرفته و اینکه من در خصوص مسائل داخلی لبنان اظهار نظر کنم ، چنین قصدی ندارم اما این اطمینان را هم می‌دهم که اگر کشور لبنان هم بخواهد برای رفع مشکلاتش از ایران سوخت بخرد ، مشکلی نداریم و ثبات لبنان برای ما از هر چیزی مهم‌تر است.

 

منبع : آفتاب