نماینده شرکت ملی نفت با اشاره به تجربه ی عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت : اگر این کار در فاز جدید با همان کیفیت انجام شود ، فقط در حد یک کار شعاری باقی خواهند ماند ....

 

به نقل از روزنامه اقتصاد پویا : برای عرضه نفت در بورس چالش هایی پیش رو است

 

نماینده شرکت ملی نفت با اشاره به تجربه ی عرضه نفت خام در بورس انرژی گفت : اگر این کار در فاز جدید با همان کیفیت انجام شود ، فقط در حد یک کار شعاری باقی خواهند ماند .

محمدرضا پور ابراهیمی هفته گذشته نامه ای به رئیس اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای لزوم عرضه و فروش نفت در بورس انرژی ارسال کرد .

در این نامه درباره با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و لزوم مقابله با ضربه پذیری درآمد حاصل از صادرات گاز و نفت و تنوع در فروش نفت پیشنهاد شد عرضه مداوم و مستمر نفت خام در بورس از سرگرفته شود .

تبیانیان در مورد تجربه عرضه نفت در بورس انرژی در سه سال گذشته گفت : در آن زمان ، مدیران بازار سرمایه پس از درخواست ها و دریافت ها معتقد بودند اگر نفت در بورس انرژی عرضه شود ، ظرفیت های جدیدی ایجاد می شود و باید شرکت های جدید نفت را برای خرید آغاز کنند؛ شرکتهایی که تا آن زمان موفق به خرید نفت در شیوه سنتی و مرسوم از امور بین‌الملل شرکت نفت نشده بودند.

 

منبع : اقتصاد انلاین