مدیر عامل شرکت غلتک سازان سپاهان محمود ذاکر عرض نمود : قانون بازار،عرضه و تقاضا است و اگر دستور العملی بر خلاف آن انجام شود مداومت نخواهد داشت .وی درباره با فروش صادراتی در زمستان گفت : برای زمستان امسال حدود 65 درصد شمش تولیدی صادر خواهد شد .....

 

مدیر عامل شرکت غلتک سازان سپاهان محمود ذاکر عرض نمود : قانون بازار،عرضه و تقاضا است و اگر دستور العملی بر خلاف آن انجام شود مداومت نخواهد داشت .

وی درباره با فروش صادراتی در زمستان گفت : برای زمستان امسال حدود 65 درصد شمش تولیدی صادر خواهد شد .

 

محمود ذاکر گفت : از آغاز امسال تاکنون 21.811 تن شمش فولادی به ارزش 8.710 هزار دلار صادر شد و در حال حاضر قرار داد فروش 30 هزار تن شمش فولادی با خریداران خارجی با نرخ هر تن 445 دلار تا آخر سال بسته شد .

 

مدیر عامل شرکت غلتک سازان سپاهان در ادامه گفت : برای فرآیند تولید شمش نیازمند 60 درصدی آهن اسفنجی و 40 درصدی قراضه می باشیم یعنی برای فرآیند تولید شمش فولادی علاوه بر آهن اسفنجی به قراضه هم نیازمندیم . درصد تهیه ی مواد اولیه با توجه به مرغوبیت شمش فولادی شامل استفاده ی 60 درصدی آهن اسفنجی و 40 درصدی قراضه می باشد ؛ با توجه به اینکه ایران در تولید این دو ماده ی اولیه مشکل خاصی ندارد پس برای تهیه ی شمش فولادی نیز نباید نگرانی خاصی داشته باشیم .