یکی از تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه کسانی که وعده سیمان 25 هزار تومانی را می دهند بخش حمل و نقل و سود عامل و فروشنده را در نظر نمی گیرند...

 

به نقل از روزنامه اقتصاد پویا : محقق نشدن وعده ی سیمان 25 هزار تومانی 

 

یکی از تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه کسانی که وعده سیمان 25 هزار تومانی را می دهند بخش حمل و نقل و سود عامل و فروشنده را در نظر نمی گیرند ، گفت : در حال حاضر برای مصرف کننده نهایی قیمت سیمان کیسه ای 40 تا 45 هزار تومان است .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت 21 شهریور در نشست خود با نمایندگان مجلس گفت : در زمان رای اعتماد به نمایندگان ملت قولی به ملت داده شد و قیمت سیمان به نرخ قبل از قطعی برق بازگشت و در بورس قیمت هر کیسه سیمان 25 هزار تومان شد .

او گفت : قیمت سیمان فله ای نیز به 360 تومان رسید و این قیمت با 3 ماه قبل فرقی ندارد کاری که ما برای کنترل قیمت سیمان انجام دادیم اصلاح ساختار بود .

غلام زاده با تأکید بر اینکه کسانی که وعده سیمان 25 هزار تومان را می دهند بخش حمل و نقل و سود عامل و فروشنده را در نظر نمی گیرند، گفت: سیمان درب کارخانه کیسه ای 25 هزار تومان بفروش می رسد و با محاسبه هزینه حمل و تخلیه و بارگیری و سود مصالح فروش یا عامل ، کیسه ای 40 تا 45 هزار تومان برای مصرف کننده نهایی می شود .

 

منبع : خبربان