موسوی لارگانی گفت : در فولادمبارکه تخلفات زیادی رخ داده است که با پچیگیری های مجلس ، قوه قضاییه و سازمان بازررسی کل کشور سعی مجازات این متخلفین را داریم .... 

 

به نقل از روزنامه اقتصاد آینده : از پیگیری پرونده فولاد منصرف شو و به جای آن چیزی بگیر 

 

موسوی لارگانی گفت : در فولادمبارکه تخلفات زیادی رخ داده است که با پیگیری های مجلس ، قوه قضاییه و سازمان بازررسی کل کشور سعی مجازات این متخلفین را داریم .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آخرین وضعیت تحقیق فولاد مبارکه گفت : گزارشات از تحقیق حدودا کامل شده ولی چون تصمیم داشتیم گزارش جامع از تخلفات تهیه و به مجلس ارائه کنیم کمی نیاز به زمان داریم .

سید ناصر لارگانی ادامه داد : علاوه بر تخلفاتی که ما در تحقیق تهیه کردیم تخلفات جدید به دستمان رسیده که یکی از این تخلفات نحوه فروش محصولات بود به این صورت که به برخی از از شرکت‌های خارجی فروش هایی داشتند که قرار بر پرداخت نقدی بود ولی پس از گذشت مهلت ۴۵ روزه در حال حاضر بیش از 1400 روز از تحویل کالا گذشته ولی پول آن را پرداخت نمیکند که مبلغ قابل توجهی است.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد تومان میزان بدهی شرکت‌های خارجی به فولاد مبارکه است بیان کرد: شاید اینگونه تصور شود که شرکت فولاد مبارکه تقصیری ندارد و شرکت خارجی در عدم پرداخت بدهی مقصر است ولی باید خاطرنشان کنم که شرکت فولاد مبارکه به شرکتی محصولات خود را فروخته است که نباید میفروخت.

 

منبع : خبرگزاری فارس