فروکروم

انبار پویا صادرات

محصول قيمت خرید تغییرات قیمت
فروکروم کم کربن بروزرسانی: 12 مرداد 1401 12:23

کم کربن

درب انبار

197,000 تومان خرید 0
فروکروم پر کربن بروزرسانی: 22 شهریور 1401 12:32

پرکربن

درب انبار

89,800 تومان خرید 1300
نتایج 1 تا 2 از کل 2 نتیجه

فروکروم موادی است که در طبیعت یافت نمی شود و یکی از سخت ترین مواد در جهان به شمار می آید. پودر فرو کروم از خردایش یا اتمایز کردن ساخته می شود که آن در صنایع الکترود سازی استفاده می شود. این محصول از دسته فروآلیاژها  است که از ترکیب کروم با آهن به دست می آید و باعث افزایش سختی می شود، فروکروم به صورت دانه بندی یا مش بندی تولید می شود.

فروکروم

پودر فروکروم

این محصول را بر اساس درصد کربنی که دارد در دو دسته کم کربن و پر کربن دسته بندی می کنند. به طور کلی پودر فرو کروم در صنعت متالوژی استفاده می شود. برای تولید پودر فرو کروم علاوه بر آهن و کروم از ترکیباتی مانند کربن، سیلیسیم، فسفر و گوگرد نیز استفاده می شود. این پودر ها در برابر سایش، دما، سختی و خورندگی مقاومت بالایی دارند. از فرو کروم برای تولید فولادهای کم آلیاژ سازه ای و بلبرینگ های فولادی استفاده می شود. بیشتر تولیداتی که در راستای فروکروم صورت می پذیرد برای فولادهای ضد زنگ است. فولاد های پر کربن و کم کربن در موارد مختلفی کاربرد دارند. فولاد کم کربن در مواردی مثل ساخت فولادهایی مقاوم در برابر اسیدها و ساخت فولادهای ضد زنگ کاربرد دارد. از گرد و غبار پودر فرو کروم برای برنزه کردن چرم استفاده می شود. اگر بخواهیم اطلاعات بیشتری درباره فروکروم ارائه دهیم، باید بگوییم که این فروآلیاژ بیشتر در کشورهایی مثل هند، آفریقای جنوبی و قزاقستان تولید جهانی می شوند. دلیل تولید بسیار این فروآلیاژ در این کشورها وجود منابع داخلی بزرگ کرومیت است. لازم به ذکر است که کشورهایی مثل چین و روسیه هم تازه وارد بازار تولید جهانی این محصول شده اند و در عرصه تولید این فروآلیاژ فعالیت می کنند. مناسب ترین نوع فروکروم ها توسط کشور آفریقای جنوبی تولید می شوند که در ساخت فولادهای زنگ نزن استفاده می شوند. برای تولید فروکروم نیاز به انرژی زیادی است پس به همین دلیل باید در کشورهایی اقدام به تولید آن کرد که انرژی و هزینه کمتری در بر داشته باشد، در این صورت تولید این فروآلیاژ مقرون به صرفه خواهد بود. موارد استفاده از فروکروم ها مختلف است، اگر بخواهیم به برخی از آن ها به صورت گذرا اشاره ای داشته باشیم می توانیم به تولید چدن که در آن از فروکرومی که دارای نقریبا 5 درصد کربن و 62 تا 66 درصد کروم است، فروکروم لیگنو سولفونات، تولید فولادهای ریخته گری با کروم بالا و ساخت قطعات به روش متالوژی پودر اشاره کنیم.

پودر فرو کروم

قیمت فروکروم

فروکروم در فروشگاه ها و مراکز فروش عرضه می شود. برای خرید فروکروم با کیفیت حتما به سراغ فروشگاه های معتبر عرضه این محصول بروید. علاوه بر عرضه محصول باکیفیت و معتبر از فروشگاهی خرید کنید که فروکروم را به قیمت روز بفروشند. برخی فروشنده ها ممکن است قیمت های گزاف بر روی این محصول بگذارند در صورتی که مراکز فروش معتبر بر اساس قیمت تعیین شده اقدام به فروش آن می کنند.فروشگاه اینترنتی آهن پویا عرضه کننده فرو کروم است. فروشگاه ما عرضه کننده بهترین فرو کروم با قیمت مناسب است. به دلیل این که قیمت فروکروم ثبات ندارد و بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود فروشگاه ما این فروآلیاژ را با قیمت روز به فروش می رساند تا مشتریان عزیز ضرر نکنند. مراکز فروش مختلفی به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به فعالیت در زمینه عرضه این فروآلیاژ کرده اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان در ارتباط باشید. کارشناسان آهن پویا به شما کمک می کنند تا خریدی به صرفه و اقتصادی داشته باشید. این یکی از ویژگی های عالی فروشگاه ما است، چون فروشگاه های غیر معتبر عموما فقط به فکر فروش محصول هستند و محصول را با قیمت های گزاف و بدون راهنمایی به مشتری می فروشند. پس با خیال راحت از ما خرید کنید.

دیدگاه‌ها  
0
0
# رضا آلویی 1400-11-05 16:29
فرو کروم کم کربن چندر صدموجود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# آهن پویا 1400-11-07 10:22
به نقل از رضا آلویی:
فرو کروم کم کربن چندر صدموجود؟


عرض ادب و احترام خدمت شما جناب آقای آلویی عزیز ، شصت و چهار درصد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# بهنام اقایی 1400-11-06 15:10
ببخشید وزن آهن آلات چه کاربردی دارد و چگونه محاسبه می‌شود؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# آهن پویا 1400-11-07 10:24
سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
اطلاع داشتن از وزن آهن الات به شما کمک میکند که موقع خرید بتوانید محصولی که مورد نیازتون هست به درستی خریداری نمایید.
برای چگونگی محاسبه مقاطع فولادی میتوانید به دانشنامه جدول وزنی در مراجعه کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# سید هاشم 1400-11-10 16:25
آیا امکان بازدید از شرکت شما وجود داره؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
2
0
# رضا پرویز پور 1400-11-23 13:25
سلام
فرو کروم چه بررندی دارین؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# جابری 1400-12-19 13:20
فروکروم پرکربن چند درصد کربنه؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه