تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۱۷ خرداد ماه میزبان عرضه ۸۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن از سوی شرکت های گل گهر ، فکور صنعت تهران ، آک کهور و کیمیا معادن سپاهان و.....

 

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۱۷ خرداد ماه میزبان عرضه ۸۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن از سوی شرکت های گل گهر ، فکور صنعت تهران ، آک کهور و کیمیا معادن سپاهان و همچنین عرضه ۹۰ هزار تن گندله سنگ آهن از سوی اپال پارسیان سنگان و صنایع فولاد آروند نوین رشتخوار خواهد بود .

 بر این اساس فردا شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ۵۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن را به بهای ۲۴۵۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم در بورس کالا عرضه می کند .

همچنین در این روز ۲۰ هزار تن کنسانتره شرکت مهندسی فکور صنعت تهران به بهای ۲۴۶۰۰ ریال و ۷۰۰۰ تن کنسانتره شرکت معدنی سنگ آهن آک کهور و ۵۰۰۰ تن کنسانتره شرکت کیمیا معادن سپاهان به ترتیب به قیمت ۲۱۹۰۰ ریال و ۲۳۲۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود .  

علاوه بر این ، تالار صنعتی فردا عرضه ۵۰ هزار تن گندله سنگ آهن شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان را تجربه می کند و قیمت هر کیلوگرم از آن ۳۵۲۰۰ ریال تعیین شده است . ۴۰ هزار تن گندله مجتمع صنایع فولاد آروند نوین رشتخوار نیز به بهای ۳۴۸۵۰ ریال عرضه می شود .